fbpx

Instrukcja chiptuningu Volvo Euro 5 – krok po kroku

Idzie jak zły ale z tymi Volvo, jak i Renault to tak historia, ze nie wielu jest chętnych do ich modyfikacji😰 Chcecie wiedzieć dlaczego?
Bo trzeba wyciągnąć sterownik, rozebrać go, często 🤬zaj%bany🤬 jest olejem!!! 🤮W środku!!! Nie na obudowie!!! Po doczyszczeniu, trzeba się wlutować lub wbić w miejsca na płycie sterownika, a przestrzeń między nimi to mniej niż 0,5mm🙈. Kawał zbędnej nikomu nie potrzebnej roboty. Ale jak już się dogrzebiemy, odczytamy, zmodyfikujemy mapy i na nowo wgramy w auto to … 🔥🔥🔥zapi3rdala jak wściekłe😂😂😂
Może to potwierdzić Jędrek, u niego same mocne konie stoją. Co nie przeszkodziło by jednego z nich jeszcze wyostrzyć. Volvo FMX 420 Euro 5 dostała parę 🐴kucy więcej i całkiem sporo 🎶niutków momentu obrotowego.
Zwożąc drzewa z wycinki może braknąć wszystkiego: 🔌prądu w herbacie 🚬papierosów 🥪sznyty ale mocy nie powinno brakować nigdy. Teraz ma jej już całkiem sporo.
Mamy wiele pytań dotyczących Volvo oraz Renault (to z grubsza to samo) zatem podsumowując:
☝Robimy tylko Euro 5 i starsze
✌Euro 6 nie robimy – nie mamy sposobu (póki co) jak znajdziemy, będziemy się tym chwalić
🤟Zrobienie sterownika na kolanie, w aucie lub w hotelu, bez specjalistycznego sprzętu to karkołomne zadanie i szkoda ryzykować żywota Waszego sterownika
Chcesz zrobić swoje Renault i Volvo Euro5 i nie mieszkasz w Małopolsce?
1. Wyjmij sterownik
2. Wyślij do nas
3. Odeślemy Ci już zrobiony
Jeżeli mieszkasz w Małopolsce to inna historia, tam mamy nasze „laboratorium”, możesz przywieźć lub wymontujemy ale i tak auto musisz postawić na dobę na kołkach.
Chcesz abyśmy zadbali o twój samochód? Podnieśli 💪moc i zmniejszyli spalanie💚!
Nie czekaj! Napisz lub zadzwoń.
Zobacz jak to wygląda w 7 prostych krokach – obejrzyj nasz filmik
Tune’em all
Bajo

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu